Agenda Escolar Geducar för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Agenda Skola Geducar: Strömlinjeformad Skolkommunikation

Agenda Escolar Geducar är en utbildningsapplikation designad för Android som förbättrar kommunikationen mellan skolor, studenter och föräldrar. Denna gratisapp gör det möjligt för användare att koppla upp sig och få tillgång till sina lektioner, kontrollera tilldelade uppgifter och hålla sig organiserade från vilken plats som helst. Med sitt användarvänliga gränssnitt syftar den till att optimera utbildningsprocesser, spara tid och förbättra den övergripande kommunikationen.

Nyckelfunktioner i Agenda Escolar Geducar inkluderar realtidsnotifikationer för meddelanden och meddelanden, möjligheten att se studenternas betyg och tillgång till betalningsregister. Dessutom stöder den familjer med flera studenter genom en enda familjekod, vilket gör det enklare att hantera information. Appen konsoliderar effektivt viktiga utbildningsresurser och uppdateringar, vilket främjar en mer organiserad skolupplevelse för användare.

Program tillgängligt på andra språk

Agenda Escolar Geducar för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.0.22

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Agenda Escolar Geducar

Har du provat Agenda Escolar Geducar? Var den första att lämna din åsikt!